První zpráva

14.10.2012 17:45

Tak dnes jsem se rozhodla že si založím vlastní blog. Příjde mi to legrační, kdo ví jestli tohle vůbec někdy bude někdo číst. Neslibuju si od toho nic velkého, spíš to vidím jako vyventylování svých myšlenek a nějaké to odreagování od všedních starostí. Co víc asi o tomhle počinu říct. Myslím že název by měl být výsatižný sám o sobě. Blogů o vaření, módě nebo miminech je už tak dost a o čem jiném a zajímavějším si psát něž o životě. Navíc pokud to je o životě vlastním měl by o tom spisovatel něco vědět. Je to pro mě celkem nové, přemýšlím nad gramatikou, vzhledem, nebo třeba nad tím jestli tady vložit nějakého toho smajlíka nebo ne. Pokud by šlo v životě jen o tyhle starosti asi by to bylo mnohem jednodužší. Místy se usmívám nad tím jaké myšlenky se mi honí hlavou. Zaujme někoho tahle stránka? Přečte si někdo aspoň jeden článek? Odsoudí mě za to někdo a řekne že jsem tupá a vůbec nevím o čem píšu? Nakonec mě uklidňuje jen to že je to anonymní a nikdo nemusí vědět kdo tohle píše. Nevím jestli bych si neměla dát nějaký pseudonym nebo něco podobného. Myslim že trojúhelník pod čarou tady namaluju asi těžko :-). A koukám záhada se smajlíky je vyřešena, a ani to dlouho netrvalo. Horší to bude s tou přezdívkou. Asi si nakonec stejně něco vygooglím a bude :-) nebo mě prostě něco napadne. Nejlepší asi bude dát tomu volný průběh a ono se to nějak vyvrbí. To je asi všechno k tomu co sem chtěla napsat jako úvodní článek. Pokud tohle bude někdy někdo číst budu ráda za jakýkoli nýzor na tohle o co se tady pokouším. Sama jsem totiž zvědavá jak dlouho mi to vydrží, většinou u ničeho dlouho nevydržím. Jeden článek dva nebo snad tři? Nebo se z toho stane nový rituál. No to ať ukáže čas.

 

M.M. ©